Çok üzgünüm artık emzirmeyi birakicam sanırım 😕 meme reddi ile aylardır mücadele ediyorum. 7 buçuk aylık hala asamadik bir ara emdi şimdi 2 aydır yine aynı şey. Bu sefer uykuda bile emzirirken bazen uyanıp istemiyo. Emzirmekten soğudum resmen artık yoruldum. Hergün aynı şey bi gün geçermi diye hep sabrettim uğraştım severek emsin diye neler denedim. Ama yok.. artık cocugumada kendime de bu işkenceyi yaşatmak istemiyorum 😕 bu saatten sonra düzelir mi ? Diye de düşünmekten kendimi alamıyorum. Varmi bir fikri olan.