gulertknn1 bazen normal olabiliyor kilo kaybı bebek erken geldiği için ancak adapte oluyor olabilir yine de takip etmek lazım sütün çoksa mamaya falan geçme en olmadı aralarda sağıp memenin ardına verirsin sağdıklarını canım ben yenidoğan hemşiresiyim minik oldukları için anne sütü daha çok gerekli günü iyi aslında takip ederek aşarsınız çünkü günü iyi bebeğin sarılığı halleşeceksiniz diye düşünüyorum emzir sürekli ama emerken bak yutkunsun mutlaka bazıları emiyor gibi duruyor ama emzik gibi alıyor dikkatli olmalısın