gulertknn1 canım kilo kaybını tam ne zaman yaşadığını bilmek istedim de. Benden sana bir tavsiye eğer bebeğine sürü sağıp biberonla verirsen emzirmeden bir süre sonra sütün azalacak (bebek emerken beyne giden süt üretim sinyaliyle sağarken giden sinyaller aynı değil)
bebek de biberona alışacak yazıktır zaten erken doğmuş bebek seni emdikten sonra uyurken boşalt göğüslerini at buzluğa ya da emzirmeden önce biraz sağ boşalt yumuşamış olan memeyi daha rahat tutabilir ama ne yap et memede kalsın silikonla da olur ama ucunu tutabilse daha iyi canım, ama memeye tam alışmadan biberon vermeye başlama. Bir de kilosunun bu şekilde olduğunu doktoruna bildir sıkıntılı bir kayıp mı değil mi o yönlendirir, maşallah zaten emmek istiyormuş bebek bol bol dene ucunu tutturmayı eğer sütünü içemiyorsa biberonla vermek zorunda kalırsan da meme reddi yaşamasın biberonla vereceğin zaman sakın direkt verme mutlaka meme emsin arkasına biberon canım miniklerde anne sütü herşeyden önemli sütünle aşarsın sarılığı 🤗 sevgiler