Bende 8 aydan sonra formül mamaya eklemle başladım ama her zaman 180 ml için 6 kaşık mama koyuyordum onun yerine 3 kaşık mama 2 adet bebe bisküvi koydum kilo olarak normal ilerledi hep hiç bir zaman mama bebeği gibi şişmedi zayıfta değildi gayet güzel ilerledi umarım doğru bişey yapmışımdır