Kızlar fikir ayrılıkları var etrafım mamaya bebek bisküvisi koyabileceğimi söylüyor hatta kızımın doktoruda günde 2 kez koyabilirsin dedi ama farklı bir doktorun da söylediği kesinlikle sakın koymayın diyor? Siz yaptınız mı acaba fikir almak istiyorum zararı nedir eğer varsa