Cirkin benimde öyleydi aynı sizin gibi kahvaltıdan 10dk sonra ya çiş ya kaka olur mutlaka tuvalette kitap okuma berber oturma lazımlık ve klozet aparatı vardı lazımlık tercih etti daha güvende hissediyor bu arada 2.5yaşında kızım 2.denyişimz altına kaçırıp söylüyor bazen kendi gidiyor hadi sen biliyorsun yerini çişini yap gel sen artık büyüdün falan motive ediyorm gece uyku saatine de elimden geldiğince sıvı tük. azaltıyorum ilk günler 1 saatte sonra gittikçe 2 saate bir alarm kurup kaldryorm gece 4den 2 ye düşürdüm klozetteki aparatı da gece kullnyorm Hadi çiş yap dememle uykuda yapyor ama hala tam anlamıyla düzen oturtmadk 2gnde alıştıran anneler şanslı diyebilirim halı koltuk kalmadı yeri geldi istemsizce kızdım falan ama hemen gönlünü alıp durumu izah ediyorm ki inatlaşma olmasın die zamanla oturtcz inşallah 😇🤲