Kızım 26 aylık. Bugün 4. Günümüz tuvalet eğitiminde. Ama hala çişi geldiğini söylemiyor. Altına yapıyor bıraksam öyle gezer hiç rahatsız olmaz ben yanında yokken yapıyor denk getiremedim bi türlü yaptığı anı. Klozet aldık ona yarım saate bi klozete götürüyorum oraya da yapıyor bazen az bazen cok ona hayır demiyor artık ama asla ama asla söylemiyor çişi geldiğini. Hatta su an bez taksam iki kere kaka yapsa o kakadan bile rahatsız olmaz. Devam eder . Bez taktığım zamanlarda da rahatsız olmuyordu bezinden. Altını ıslattığında kızım gene altın ıslanmış. Bi dahaki sefere tuvalete yaparız olur mu diyorum üstünü değişiyorum ama sanki beni duymuyor gibi davranıyor. Israrla söyledim gözünğn içine bakıp söyledim kızım çişin gelince anne çiş de hemen gidelim dedim. Önünden ben sanki çok sıkışmış gibi ay çişim geldi diye abartılı şekilde tuvalete de koştum bemi gördü güldü ama o kadar. Eğlenip geçiyor sanki. Klozetine oturtuyorum. Orada bekliyoruz 5-10 dakika az da olsa yapıyır çişini otururken kitaplara bakıyoruz çıkartmalar yapıstırıyoruz. Ona özel halı serdik ayak altına beraber falan. Ama asla söylemiyor çişi geldiğini. Yapıp devam ediyor rahatsız da olmuyor ıslaklıktan. Gece bezini hala bağlıyorum sabaha kadar zaten full dolu kalkıyor. Bilmiyorum erken mi başladım diye düşünmeye başladım. Geçer mi bu durum? Yani acaba yarıda bırakmadan devam etsem mi? Napsam bilemedim.