Cankusssssss hiç sorma ya, ilk bebeğim bana cidden çok benziyordu 25 haftalık doğdu kaybettik ne yazikki. Ama mnicik bebeği görenler senn kopyan diyordu. Şuanki bebeğim doğunca ilk önce bana bnzettiler renki usgede bile bana benziyordu kayananm baya moreli bozulmuştu sakayla karışık hastnede diyordu ki insan ilkini benzetrde ikincidemi bnzer diyodu sonra bnzemiyo feln dedi ama kafa yapısı alın açıklığı gözler burun aynı bana bnziyor bnce. Sarışınlığı da babacıma 🙂