Cemrem19 İki aylık kızım ağlarken anne diyo sanki mümkün mü bilmiyorum yada bana mı öyle geliyo ama geçen eşimde aynı şeyi söyledi böyle bişey olabilir mi 🤷♀️
Esmmstf2016 Cemrem19 canim benimki de ayni istemsizce ses öyle cikiyor sanirim hatta esim bazen kiskaniyor anneci olacak die😂😂😂
Mom06 zeyneppdeva o oluyo ya 😂😂😂 kızım anne dedikçe eşimin ailesi babasının aşkı babasının kızı babası nerdeymiş diyo 😂😂😂
Ftmsvnc zeyneppdeva 😂 😂 benim eşimde kabullenemiyor hatta annem der gibi sesler çıkarıyor 54 günlük oğlum
ipeksngr Benim kızımda aynıydı ve bugün 5 aylık oldu şimdi ağlamadığı zamanlarda anne diyor bariz bir şekilde ☺️☺️
Erimural Cemrem19 benim oğlum da 3 aylık aynı şekilde ağlarken anne diyor 😅 ama ağlamadan kaynaklı bariz belli zaten 😅😅
KaSeAy Cemrem19 İlk doğdugu gün hastanede annii diye aglamıstı herkes sasrdı cok gzl bi duygu🥰 Olabiliyor yani aglama sesi anne sesine benziyor
Mom06 Cemrem19 mümkün tabi benim kızım doğduğu gün hastanede aaanneee diye ağlamıstı çok net söylemişti herkes şok oldu ben dahil 😂 tabi sadece ağlarken başı sıkısınca diyodu smdi 6 aylık bilinçli anne diyo 😊 maşallah sağlıklı uzun ömrü olsun insallah
Smyrna35 Mom06 babaların aileleri hep aynı heralde😂 bizimkiler de aynı babasına benziyo, yok ayakları halası, yok burnu amcası, elleri babaannesi, saçları da halasının kızına benziyomuş 😂 ama cocuk tamamen bana benziyo😂
Mom06 Smyrna35 ahahaha 😂😂 acayipler valla benm kızım babasına benziyo kopyası hatta huyuda halasına benziyomus öyle diyolar 😂 kızımda inatlarına der gibi sürekli anne diyo onlar severken 😂
Muhkub2016 Smyrna35 he bizimkilerde taktılar halasına benziyor diye çocuğumun gözleri kahverengi halasınınki yeşil kaynanam diyoki ayyy şuna bak aynı ebrarımın gözünden yerim seni diye seviyo. Halbuki gözleri bnmkinden 😂 bnm babama bnziyor oğlum. Her gören oyle diyor kuzenler yengeler feln ama kabullnemiyorlar. Eşim diyor kendimi görüyorum tamam onuda andırıyor ama halasıyla alakası yok ilk aylar yanklıydı oyuzden bezntiyorlardı ama şuan eser yok. Halası diyo aynı ben yaa😂😂 bebeklik fotomu buldum kolaj yaptim eşim diyorki çocuğu bilerek kendi pozun gibi tutmuşsun bnzetmişsin diyor 😂😂😂
Feyzaaasel Smyrna35 Ahahha buna cok güldüm canım kendimi gördüm kızım tıpkı bennn ama oraya gidince ayni babasıı gözleride kör heralde 😂😂
Merve1705 Cemrem19 oğlum 3 aylıkken anne demeye başladı ve bunu başı sıkıştığında söylüyor 😂yani gayet mümkün
Sibel0637 Cemrem19 bizimkide ımm geey diye ağlıyo ben hep ağladığında gel babası gel diyodum 😂 gel diyo bebe şimdi 😁😁😁