geceuyumayanne1 doktorumu aradım öyle konuştum telefonda. Bekarkende kullanıyordum ben o hapı. Tarlusalın zararı olmuyor . Evde bulunduruyorum hatta ben daha , gelmeyince içiyorum. Normal bir durum , babaannem der hatta tam sen eski zaman insanısın diye , süt koruma muhabbeti için