Kızlar kız kardaşlar 800 km yolu 12 saatte pusetsiz geldik çok rahat geldik yatak yaptım arkaya puseti de aldım yanıma bagaja koyduk ama hiç puseti aramadım tek sorun cam açıldıkça rüzgar geldi eşim arada açıyordu ona da baş tarafına çantamı koydum üstüne de çadır gibi muslini örttüm hava sıcak olsada yanınıza kalın battaniye alın yinede en doğru kararlar sizin