Anneyim- inanın çok haklısınız, dediğim gibi şuan o yükü onda olmadığı için sadece sevmek için bakıyor. Şöyle anlatayım, bir gün akrabalarla beraber otururken kızım ağlamaya başladı, ben arka odaya emzirmeye kalktım inanın benimle 3 kişi daha geldi odaya kayınvalidem aldı hemen eline dur ver bana ben hallederim diye, içeri geri döndüğümde insanlar bana kızının kaç annesi var diye sormuşlardı, o durumdaydık artık. Sonra şunu öğrendim, madem sadece sevmek için alıyor, bu hareketleri yapabiliyor, o zaman kendisi biraz sorumluluk alsın. Mesela ben 2 saat evde işimi yaparken kızımı ona bıraktım, gözüm kapalı güvenirim, çok güzel çocuk bakar, zaten bu niyetle bıraktım başta bırakamıyordum. Sonra ne oldu biliyor musunuz ? Sürekli kucağına almak isteyen, ilgilenen , elimden alan kayınvalidem gitti, yerine sadece sevmek için alan kadın geldi..
Bir de kayınvalidenizle konuşmayı denediniz mi? Sizi anlamayabilir ama iş eşinizle aranızı bozmaya kadar gittiyse saygınızı bozmadan onunla konuşabilirsiniz yada hareketlerinizle gösterebilirsiniz. Sürekli beraber olmanıza gerek yok, eğer sürekli yanında istiyorsa sizi, anne şimdi uyudu ben getiririm uyanınca diyin ama biraz zaman geçsin öyle götürün. Biraz hırpalayıcı bir süreç ama dizginleri biraz elinize almanız gerekiyor.
Bu kucaktan alırken bak bana gelmek istiyor mevzusunu da çok takmayın kafanıza, bir daha annesini istemiyor bana geliyor derse eğer al anne sen emzir o zaman diyin, madem beni istemiyor bugün sen doyur karnını diyin. Bakalım yapabilecek mi, bazen sadece laf söylemek için söylüyorlar. Eşinizle de biraz paylaşın bu konuyu, sizin istemedikleriniz varsa iyi niyetli de olsa yanlış anlaşılacağı için eşiniz de araya girebilir .