Bebekler kim daha çok oynatırsa eğlendirirse onu ister. Bu genelde anne olmaz. Baba, babaanne, anneanne, dede, amca, teyze, hala falan olur. Benim bebeğim de öyleydi teyzesi halası varken yüzüme bakmazdı acıkana kadar. Ama hiç takmadım çünkü biliyorum ben annesiyim kimseyi benim kadar sevemez. Şimdi büyüdü 2 yaşına girecek ve sevgisini öyle gösteriyor ki bana. Sizin bebeğiniz de sizi seviyor yakında siz de görürsünüz ama kayınvalidenizin o şekilde konuşması hiç hoş değil ona kızmakta haklısınız.