gocebebirbayan Derya11- yaptırdım hepsini. Rotaları 3-5 aylarda iki doz Menenjitleri 12-14-16 aylarda 1 nimenrix,2 bexsero olarak yaptırdım.
Srpmzcn19 Zeynepnevabzkrt evet götürdüğüm iki farklı doktorda yaptırmamamızı söyledi. Benim dayimin torununda da süt alerjisi var ona da doktoru yaptırmayın demiş. Ama burda çok okudum süt alerjisi olup doktorlarinin yaptigini. Sanirim bu konu da ikiye ayrılmiş durumdalar. Ben doktoruma güvenip rotayı yaptırmadım ama menenjitlerin hepsini yaptırdım
Zeynepnevabzkrt Srpmzcn19 hm anladım şifa olsun inşallah benim doktorumda sakınca yok dedi yaptırdık🤷🏻♀️
Eylulbusrasamet Kızlar menenjiti herkes farkı söylüyor anlamıyorum valla hangi marka kaç doz ben eczacıya sordum tek doz tek sefer vuruyosun dedi hangi aylarda hangi markaları kaçar doz vurdurmamız gerekiyor bilgi verebilir misiniz
mrbld Derya11- bütün özel aşıları yaptırdık. 1 yasında suan.Etkisi var mıdır bilmiyorum ama covid gecirdim gecen hafta bebeğimde hiçbelirti olmadı bana yapısık gezmesine rağmen. baharda ailecek grip olduk bebeğimin sadece burnu aktı. Bikaç kez ishal oldu hızla toparladı. pahalı ama imkanınız var ise yaptırın derim