AzrDgn ya şöyle oldu bildiğimi yaşadığımızı anlatayım… Önce kolundan ter testi yapıldı sonra sonucta tuz oranı yüksek çıktı fibröz yakaladık dediler bizi aldılar ordan oraya ordan oraya götürüyorlar tüm doktorlar toplaandi başımıza kardeşimin doğum lekelerinin falan fotoğrafını çekip dosyaya koydular tekrar test istediler yine tuz oranı yüksek çıktı bu kez direk gen testine gönderildi gen testi nasıl yapıldı bilmiyorum sonra 2-3 ay bekledik sonuc temiz çıktı dendi ve herhangi başka bilgilendirme almadık tekrar fakulte Hastanesi’ne götürdük ordada bakmadılar bile birşey yok dendiyse yoktur dendi