AzrDgn evet gen testiydi, 2 kez ter testi yapıldı o hemen çıktı onlar yüksek olunca gene bakıldı 2-3 ay arası bekledik o çıkana kadar ölüp ölüp dirildik tabir yerindeyse bizde birşey çıkmadı çok şükür şuan 6 yaşında astımıda atlattı dedi doktorumuz bir sıkıntısi yok Rabbime bin şükür gerçekten rabbim kimseye yaşatmasın