anayim_ben Pikapikapikacuuu benim için çok mantıklı, peki saklama koşulu süresi fark ediyor mu? Çok teşekkür ederim bu arada
Pikapikapikacuuu anayim_ben 2 3 ay sakladığım oldu tadı hiç bozulmuyor. Ben bilerek fazla yapıyorum vakumlayıp kaldırıyorum. O gün canım yemek yapmak istemediğinde açıyorum ısıtıyorum bu kadar. Şuan dolabımda nohut ve türlü var. Bezelye, yemeği barbunya, kuru fasulye, sulu köfte, etli patates yemeği, mercimek çorbası daha aklınıza gelebilecek bir çok şey çok güzel oluyor ☺️
Mmeelliikkeee MelinayAsel29 kavurmayı hayvanın kendi yağıyla yapıp sıcakken dolduruyorsunuz kaplara yine kalan yağlarını üzerlerine paylaştırın , ben buzdolabın normal rafında saklıyorum . Gerektiği kadar çıkarıyorsunuz bişeye katmadan kullanacaksanız kavanozu sıcak suda bekletip açabilirsiniz o zaman yeni pişmiş gibi olur
Hellomoto Htc19 ben bugün firinda karnıyarık yapcam yağda filan kızartmam bana pratik geldi sadece iç malzemesini tavada yaparım
Jrmommy Htc19 bugun dolapta ne varsa uyduruk bisey yaptim yedi bir tabak. Sogan kırmızı biber, patates, kabak, domates, cok az salca, biraz pirinç. Pisirdim yogurtla birlikte yedi 14 aylik
Yavrusuu Htc19 her çorba yapısımda biraz fazla yapıp 1 kavanoza koyup konserveliyorum dolaba koyuyorum acil olduğunda aç ısıt mis
walkingmom Yavrusuu mercimek çorbasının fazlasını buzluğa atıyorum ben de bi çay bardağı suya buzlu buzlu atınca açılıyor zaten
Buuseg Htc19 makarna, kızartma, tavuk güveç en basiti sote sevmeyenler için, tost yapabilirsin, varsa taze fasulye, tavuklu pilav, kabak, patlıcan yemeği, et köfte vs., mantı. Mümkünse bakliyattan uzak dur💁
Mavi666 Htc19 yaz ayındayız yemek yapmaya vakit bulamadığınızda yada canınız yapmak istemiyorsa koyun karpuz ekmek peynir miss gibi. Yada bazen bu akşam yemeğimiz kahvaltı olsun diyorum bi menemen yapıyorum hem protein hem yağ var çok iyi tutuyor ve aşırı basit oluyor. Yazın nimetlerinden faydalanalım dimi 🌞
tosbikyanak-ela- Mavi666 eşiniz yiyorsa ne mutlu benim eşim hayatta karpuz ekmek yemez cinstir biraz ama Menemeni bende yapıyorum valla 😁😁
Nur17 Çok faydalı post okumaya geldim 😄 Benim favori yemeklerim; Patates-patlıcan oturtma Sebzeli et veya tavuk haşlama
Melisfeyzaninannesi1_ Htc19 kuşbaşı doğranmış tavuk alıp sote en basiti 😂 yanına pilav. Tavuğu haşla suyuna at şehriyeyi çprba olsun, suyunun birazıyla pilav tavuklarıda didikle üstüne miss yemek. Patatesleri doğra bir kaba koy üstüne baharat bir paket krema harmanla koy fırın tepsisine. Ama kolayı varsada fırın tepsilerini yıkamak bence işkence 😂😂😂 Kahvaltı içinde salçayı kavur üstüne yumurta kır çok güzel oluyo 😂 Gaz yapan meyveleri komposto yap iç hem gaz yapmaz hem faydalanırsın vitamininden. Şeftali kayısı. Her yaptğın yemeğe kimyon koy gaz yapmasın diye. Kimyon çayıda iyi geliyor diyolardı hem sna sendende geçer bebeğe iyi gelir