Berenarya kopyalıyorum:
ferrum kullanıyorum. mesela kilo başına bir damla diyorlar ya oceanda veya başka bir takviyede, benim kızım on kiloydu on damla veriyordum. Kontrole gittiğimizde doktor hiç şaşırma bak sana şu kitaptan açıp göstereyim dedi bak burda ne yazıyor diyip hesabını yaptı en az 20 damla vermen gerekirdi dedi ki onda da pek fark etmeyebilirdi çünkü bunlar “takviye” dedi. Bebeklerimizin beyni vücudu o kadar hızlı büyüyor ki hamileyken nasıl bizim vücudumuzdaki her şeyi özellikle demiri emiyorlarsa kendi vücutları da öyle tüketiyor. Ferrum takviyeden öte direkt emilime hazır demir içeriyormuş demiri yükseltmek için bunu kullanmalıymışız.