yookkdahaneler bu konuyla alakalı konuşmak, görüşmek istemem. Desteğiniz ve iyi niyetiniz cok kıymetli lütfen yanlış anlamayın. Ama bana konuşmak yada dertleşmek iyi gelmiyor. Ben geçeceğine inanıp beklemeyi tercih ediyorum sadece. Umarım hepimiz için güzellikler olur