yookkdahaneler kötü durumdayım. İyi haberler vermek isterdim tabi ama maalesef durum kötüleşti. Sac kıranım yayıldı ve ilave olarak şiddetli sac dökülmem var. Doktorumu değiştirdim, o da ilk tedavimin yetersiz olduğunu söyledi. Başka bir tedaviye başladık, sac kıran noktalarımdan sac çıkışım başladı ancak cok fazla bir dokulmem oldu onun içinde sac prpsi ve mezoterapisine başladık. Saçımın yuzde ellisinden fazlasını kaybettim