Kbrbisi28 Benim kizim4 aya kadar hep gazdan dolayi kasılıyordu resmen parantez gibi oluyordu doktorumuz biogaia damla verin dedi ondan sonra rahatladi ve kusma nobetleri cok fazlaydi o donemde simdi hicbirsey kalmadi cok sukur
_SerenN_ hlyyklkk bende sormadan kendim almıştım canım ama doktor daha sonradan yazmıştı bende nurse kullandım
Mamastuna hlyyklkk bir kaç yerde rezene içindeki maddenin kötü sonuçlara sebebiyet vereceğini okudum, vermeyin bence. Biogaia probiyotik ilaç değil, rahatlıkla kullanabilirsiniz
Cansudeniz12 hlyyklkk symbı sys bizimkide kuzum.İyi yapmıssın şifa olsun bebişe inşallah ana bu süreçlerde hep gazlı oluyorlar ister istemez😕
ly35 hlyyklkk rezene anneşerin bile çok tüketmemesi gereken bi çay bence vermeyin. yani rezene içince de gazını çıkartamaz zaten, bu aylar gazlı geçiyor herkesin çekiyoruz mecbur