hlyyklkk nöroloji doktorları rezenenin epilepsiye yatkın olan bünyelerde nöbet tetiklediğini söyledi. Biz tonlarca test yaptırdık. Sebebi bulunamadı. Ben saf saf milletin lafına inanıp rezene içiyordum. Doktorum ona bağladı. Allah aşkına içmeyin. Eskilerden bir sürü bebek nöbet geçirirmiş bilmezlermiş, sonra beyinde hasar bırakabiliyor, sonra niye böyle saf saf çocuklar oldu diyoruz, bından oluyor dedi doktor. Eskilerin her önerisi doğru değildir