Arenimo doktor değilim. Doktorsuz kalmak istemeyen biriyim. Siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz bence. Eskiden dr istese de randevusuz bakması yasaktı, bakıyorsa da yasağı çiğniyordu. Şimdi o yasağı kaldırdılar. Yani doktor istemezse eğer randevunuz yoksa bi tarafınızı da yırtsanız muayene olamazsınız. Acillere ivedilikle düzenleme gelmeli, randevu bulamadım diye ipini koparan orada.