Selin648 Kaç gündür alamıyorum randevu Yok kızlar ya 1 aylık bile bakıyorum yok yani napıcam bebeğim nefes alamıyor başka ilçelere baktım oradada yok şoktayım
Zlm Selin648 acilden girmeyi deneyin belki yonlendirirler yada 186 miydi 189 muydu arayıp oradakilere sorun
Limonlusu Selin648 canım randevusuz gidebilirsin. Doktorlar yardımcı oluyorlar. Eski sistem gibi sıra alınarak muayene olabiliyorsunuz.
Selin648 Rumeysa28 sadece muayene 250 TL’de tetkikler yapılsa kim bilir ne kadar durumum yok siz borç verecekseniz iban atıyım verin
Lilyum01 Selin648 randevu almadan bakmak zorunda değil doktorlar ama uygun bi dille rica edip ramdevululardan sonra muayeneyi bekleyebileceğinizi söylerseniz büyük ihtimalle bakarlar çocuğunuza. Bazıları hiçbir şekilde randevusuz kabul etmiyor ama.
Arenimo İzmirde yaşıyorum bizim buradaki hastanede randevusuz direkt girebiliyoruz sıra alıp doktorumuza. Siz de gidin bence çocuk bu alsınlar. Geçmiş olsun🙏
Lilyum01 Arenimo randevusuz almak doktorun inisiyatifinde randevu alamıyorsanız tedaviniz için tabi gidin de almak için en azından deneyin ki iş yükleri iyice artmasın. Naçizane tavsiyem.
Biricik_11 Arenimo Her bölüm randevusuz bakıyor mu acaba bende izmirdeyim günlerdir kızım için cildiyeden randevu alamıyorum
Superannis Canım gece saatlerinde bakınca 3 4 gibi ben genelde ertesi güne bulabiliyorum çocuk için, belki senin şehrinde de denk gelir öyle bak bı istersen
Arenimo Lilyum01 hayır doktorun insiyatifinde değil hanımefendi bizim burda çocuk polikliniği randevusuz sıra veriyor iş yükü filan ne alaka bilip bilmeden yorum yapmayın:) zaten çocuk polikliniği randevu gerektirmeyen bir bölüm olmalı da her yerde.. Çocuk adı üstünde ne zaman ne olacağı belli olmuyor
Duyulurum Selin648 randevu açılınca mesaj geliyor onu yaptiniz mi? Ben randevu bulamayınca o şekilde alıyorum. En azından bir aya bulunmuş oluyor… Geçmiş olsun
mrvklncc Selin648 valla ben de kaç aydır randevu bekliyorum yok malesef özele geldim şimdi. Geçen haftalarda da kızım hastalandı acilde hallettik polikliniğe giremedik belli bi randevu var ondan sonra sıra vermiyorlar doktorun insiyatifine bağlı