Dilara1212 bebegm ben geldi sandım ama gelmemiş meğer. Çocugum sarılık oldu. 14 e yükselmişti. Hemen mama takviyesi yaptık 2 kere emzirdim 1 kere mama verdim derken mamayı bıraktık. Öncelikle emzirdikçe sütünüz gelicek bnu unutmayın.
Duş alın
O uyudukça sizde uyuyun
Sarılıksa eğer 1cbucuk saatte bi emzirn mutlaka