Dilara1212 ilk 1 hafta cok cok azdi damla damla geliyordu .Bebegime mama veriyordum biberonla.Elektrikli süt sagma makinasi aldim .Onun üzerine artmaya basladi .Sık sık emzirincede sütüm çok güzel gelmeye başladı.Simdi 7 aylik olduk maşallahi var sütümün😀😀😀