BBmom canım ben gözümle gördüm endrokoloji bölümüne sevkim oldu fiş kesen çok hasta var randevusuz giremezsiniz dedi gittim doktorla konuştum uzak yoldan geldim dedim hamileyim dedim tahlilerim iyi değil bakın ne olur dedim oda tamam dedi yemin ederim sadece 3 hasta baktı…. Ve randevuyu aylar sonrasına veriyordu nerd3 burda adalet.. Asıl sizin zihniyetinize yazık!!!