Lilyum01 Tanıdığımız bir doktor bir günde 30 ameliyata girdiğini ifade etti geçenlerde. Nöbetten çıkıp ameliyata giriyorlar, izinleri pandemide iptal oldu. Biz iki saat erken kalksak söyleniriz, doktorlar uykusuz ameliyatlara girmek zorunda kalıyor. Yorgun, bezmiş, maddi manevi tatmin edilmeyen, dahası nerdeyse ülkeden kovulan insanlar Güleryüz göstersin bekliyoruz. Geçen sene 1400, bu yılın daha ortasındayız 1000 doktor gitti. Bir doktorun yetişmesi 6 sene, uzman bir doktorun yetişmesi 10 sene sürüyor ve biz eğitimli insanlarımızı öyle bıktırdık ki hem vatandaş hem de sağlık sistemi olarak kaçar gibi yurt dışına gidiyorlar. İnsanlarımız şimdi randevunun iptal olduğundan şikayet ediyorlar, yarın Türk doktor bulamayacağız. Afgan, Pakistanlı, Suriyeli doktorların eline kalacağız. Tüm bunlar gözler önündeyken de hala doktorları suçluyoruz sonumuz hayrolsun.