Merhaba, kızım 3 buçuk aylık. İlk 2 ay emzik emdi ara ara sonra emmek istemedi ben de zorlamadım. Şimdilerde yeni yeni başparmağını emmeye başladı. Bazen mememde bile kafasını çevirip parmağını emmek istiyo uykuya geçecekse.
Uyku sırasında da sesten vs uyanırsa parmağını emerek kendini uyutuyor.
Emziklerini yeniden denedim almıyor. Başka emzik de verdim yine almadı.
Ellerini keşfettiği bir dönem normal diyorlar ama ben korkuyorum alışkanlık haline gelecek diye. Başına gelen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim nasıl bir ol izlemeliyim ?