1712Elifeda 10 aylık oğlum altta iki tane incimiz var 🥰 yani yapmadığı hiçbir şey yok düz duvara tutunup kalkıyor, emekliyor . Sürekli ağlıyor kucak istiyor benden başkasına gitmiyor bu aralar bi de baba aşkımız var sürekli “baba” “babam” diye geziyor telefonla konuştuğumu görsün hemen yanıma gelip baba diyerek telefonu almaya çalışıyor babasının peşine ağlıyor vs vs 😂 ama ek gıdaya gelince ağzını asla açmıyor yemek yiceğini anladığında başlıyor ağlamaya . Uyku düzenimiz sıfır gündüz toplasam 1 saat uyumuyor gece de yarım saatte bi ağlıyor . Diceklerim bu kadar 😑