1712Elifeda 10,5ayliktan selam👋 Benim kız destekli olarak her yeri geziyor yeter ki tutunsun😂 desteksiz 10sn kadar ayakta dikilebiliyor. Bir iki kere desteksiz 2adim attı ama cesareti yok😮💨 alt 2 üst 2 dişi var yan kesiciler de bembeyaz çıkacak gibi. Yaramazlıgi öğrendi 🤷🏻♀️ dolap poşet kurcalamaya bayılıyor ve yaparken dönüp bana bakıp gülüyor 😂 dil gelişimi olarak çok net baba diyor ağlarken veya birşey isterken anne diyor. Gel,meme,mama,dede diyor. Al,ver,gel,at,düğmeye bas gibi komutları alıyor ve uyguluyor. Baba nerde, baba kim sorularına direk babayı gösteriyor yada yanına gidiyor. Annede öyle birşey yapmıyor,😂😂 kitaplar ve sesli oyuncaklar hoşuna gidiyor. alt degistirme ve kıyafet değiştirme benim için ölüm asla hoşlanmıyor ve durmuyor. Uykular fena değil bazi günler çok güzel uyuyor bazi günler uyku nedir bilmiyor. Yemek yemesi güzel yemek ayırt etmiyor ne versen yiyor. Bizde böyle aklıma gelenler.😂