Bende çok dikkat ediyordum vajinasına ıslak mendil hiç sürmezdim bir kere sürdüm ve bir hafta sonra baktığımda bayağı bi yapışıklık vardı doktor elle açmaya çalıştı açmaya meyilli bi krem vericek dedi göz merhemi verdi bende ilacı alınca ne alaka göz merhemi dedim yenidoğan hemşiresine sordum doğru krem vermiş dedi 3 güne açıldı ıslak mendil kullanma dedi bana pişik kremini de iç taraflarına sürmemeye dikkat edin