Ben çok çektim bundan sana tecrübelerimi anlatmak isterim, çünkü zamanında çok araştırdım herkes bi şey söylüyor. Öncelikle kızım 7 aylıkken doktor kontrolde fark etti.yaklaşık yüzde 30luk kısmı yapışıktı. Ve aslaa bana sormadan küçücük bi işlemle açtı. Açınca hafif kanadı. Kızım 2 gün çiş yapamadı. Bana da kızımın vajinasını açma kapama işlemini her gün yapmam gerektiğini söyledi. Ama kızım o kadar acı çekmişti ki asla ama asla katlanamıyordu orasına dokunmama. Bende açma işlemi yapmadım. 3 ay sonra kızım çişini yaparken ağlamaya başladı. Doktora gittik. Doktor bu defa tamamen kapandığını söyledi ve yine bana sormadan şap diye hızlıca orda açıverdi. Ben bunun üstüne araştırma yapınca. Kesinlikle elle açılmaması gerektiğini öğrendim. Çünkü elle açılınca 10 kat hızla tekrar kapanıyormuş. İkinci işlemden sonra riske atmamak için kızım ölesiye ağlasa da vajinasını açma kapama yapmak için işlemin üstünden 24 saat geçince açtım. Ne göreyim tekrar yapışmış. Sonra o kızgınlıkla doktor değiştirdim. O doktor da bana koca yetişkin kadınların kullandığı horman kremlerinden verdi. Hepsi aynı kremi veriyor bu arada. 10 gün sür 20 gün nemlendirici sür açılsın dedi. Ama yine açılmadı. Sonra araştırdım ki o kremler ilerde erken ergenlik bile yapabilecek şekilde hormonları etkiliyormuş. Bende kimseyi dinlemedim. Her şeyi bi kenara bıraktım. Kızımın vajinasına her gün bepantol sürdüm