Bezelyem Ahmetinannesi668 bizim doktorumuz 8 damla demişti. O dönem baya kötüydü oğlum alerjisi çok artmıştı. 1 hafta kullanıp kesmiştim çok uyku yaptığı için
Ahmetinannesi668 Bezelyem evet 🙌 aşırı uyku yapıyor ve araştırdım ilaçların hepsi zararlı da bu daha da bi zararlı bana her gittiğim de bundan veriyordu en son doktor değiştirdim