Keremarslan_ BuseBlt uyudu sonra yarim saat sonrasinda kendi uyandi cok şükür bu saate kadar her şey normal🥰
Keremarslan_ 11Hilal11 evet bende goturmek icin cok araştirdim doktorlarin hepsi ayni fikirde olunca en iyisi gözlemek yoksa cok evhamli biriyim 🤗
11Hilal11 Keremarslan_ bende oyleyim ilk dustugunde aklim cikmisti apar topar götürmüştüm ama digerlerini biraz daha sakinlikle karsilayabildim sukur bir sey de olmadi sizde icinizi ferah tutun allahin izniyle hicbir sey olmaz
Keremarslan_ @“Doga_08”#p21535154artik dönmeyi öğrendi emeklemeye de başlayinca bu tip kazalar kaçinilmaz olacak😔
Keremarslan_ miracefeninannesii cok şükür gülüyor oynuyor üstüne üstlük covitiz ona ragmen maşallah kendinin keyfi yerinde Allahim bir şekilde koruyor bebekleri🙏🏻
miracefeninannesii Keremarslan_ çok geçmiş olsun ya bizde 1 ay önce covit olduk bebekler için korkuyor insan. Şuan durumu iyiyse daha birşey olmaz Allah’ı izniyle.
Keremarslan_ miracefeninannesii şuan durumu iyi oynuyor gülüyor bir de baya uyuyor sik sik o bizi korkuttu ama onun haricinde gayet iyi
miracefeninannesii Keremarslan_ Korkmayın zaten bayağı zaman geçti bu saatten sonra birşey olmaz inşallah.