Benim bebeğimde düştü üstelik beşikle yatağın ortasına beşik ahşap çarpmama şansı yok çok korktum ama bişey yoktu doktora gittim melekler onları koruyor dedi kusma gözlerde kayma felan olursa gelin dedi bide uyku saatiyse uyusun dedi arada kontrol edin nefesini felan dedi o kadar. Bi kere kustu ama önemsemedim çok şükür bi sıkıntısı yok