_YanakReisinAnnesii RedFlower_ hayır değilsin , kadın doğum doktoru 10 ve üzeri bi değer görürsen gel demişti bana
Zeynepcndr3 RedFlower_ 10 üzeri diye biliyorum bende canım oran çok düşük çıkmış arada kaldım ben o yüzden ☺️
_YanakReisinAnnesii linamommmmm 0.07 yazmıyor mu ben mi yanlış anladım 10 ve üzeri olması gerekmiyor muydu ay beynim durdu 😂
linamommmmm _YanakReisinAnnesii en yüksek değer orda 7 yazıyor canım zaten 5 ve üzeri hamilelk dedi bana dr
_YanakReisinAnnesii gocebebirbayan hah bende tam böyle biliyorum 😂 ama kafam allak bullak oldu şuan 😂😂