akillibidikcgty canim benim bebeğimde öyle yapıyordu çok gazlı bir bebekti kolikti o yüzden öyle oluyor sabret 4 ayda bitti bizim gazımız gaz damlasi kullan gazını çıkarmaya çalış azda olsa daha çok küçük biz suan 10 aylık olduk şükürler olsun ileride o günleri bile özleyeceksin üzme kendini Allah yardımcın olsun 🙏🏻