akillibidikcgty Bebeğim mememi alıyor iki üç emmeden sonra ağlıyor tekrar alıyor bunu sürekli yapıyor. Meme reddi mi yaşıycam anlamıyorum:(
Oguzhan_1605 akillibidikcgty canım benim bebeğimde yapıyor onu😣😞gazımız çok var maalesef😣2 ay 26 günlük olduk hala var gala gaz bir bitse de kurtulsak artık bazen hiç geçmeyecek gibi geliyor🤦♀️
ipekanne akillibidikcgty benimkide öyle ya gazı oluyor ya da uykusu olup uyuyamayınca öyle yapıyor.gazını çıkar yada uyutmaya çalış memede sakinleşmek istediği için emiyor.
akillibidikcgty ipekanne şimdi emziği verdim ayağımda sallıyorum . Böyle yapmazdı bu aralar böyle olmaya başladı. Sağ göğsümde durmak istemiyorum mastit olduğum göğüsüm , zaten sütüm yok kadar az bari emsin az da olsa
ipekanne Belki atak haftasındasındır dönem dönem olabiliyor sen sakin ol bebekte sakinleşir inşallah sıkıntısı kalmaz🙏🏻
kubraustaalioglu Benim bebeğim de 23 günlük son 1 haftadır aynı hareketleri yapıyor tok olup , uykusu olduğu zaman yaptığını farkettim 🤷🏻♀️
Bilge_emir akillibidikcgty inşallah canım ama benim öyle oldu ve malesef bıraktı sen sen ol eğer meme reddiyse bile diren tahmin ediyorum zor bi süreç ama inat edersen belki sen başarırsın
Gksuu akillibidikcgty mama veriyo musunuz sütüm az diyosunuz ya bence de süt gelmediği için sinirleniyo olabilir benimki de öyle yapardı ara ara geçiyo ama üzülme bence
Morlenss akillibidikcgty benim de sol göğsüme yapıyor ya annem bebekler genelde bi pozisyonu sevmezler diyor ama ağla zırla emziriyorum oda pes ediyo sen vazgeçme ver sürekli
Dnzkizi akillibidikcgty benimkide yapardi oyle simdi 9 aylik olduk coksukur hala emziriyorum arada oyle seyler olur hemen mamaya kosma sanirm gazi olabilir veya ayakta kucaginda sallaya sallaya emzir ben bi donemi oyle atlattim yeterki emsin diye