Canavarannesii 80 ile hamile kaldım 100 kg ile doğum yaptım. İlk 1 ay içinde 10 kg gitti. Sonrasında vermeye devam ettim emzirdigim için verdiğimi söylüyor herkes. Annem ve ablamda emzirirken çok zayifladiklarini söylüyorlar.. biraz genetik sanırım. Şuan 62 kiloyum. Boyum 1.76 kalcam kalmadı hiç . Kıyafetlerim olmuyor. Salı günü dahiliyeye gittim İst Sadi konuk’a . Doktor kan tahlili,idrar tahlili,akciğer filmi,tüm batın USG ve boğaz USG yaptırdı. Sonuç için bugün gittim. Boyun USG raporunda tiroitten bahsediyordu dedim kesin tiroidin hızlı çok çalışıyor kesin ondan veriyorsun diyecek doktor. Yok her şeyimin çok temiz olduğunu söyledi.. fakat peşimi de bırakmıyor çok detaycı. Psikiyatriste ve diyetisyene gitmemi söyledi😂 bir çıktım arkama bakmadan.. Emzirdigim için kilo kaybettiğini düşünüyorum bıraktığı an kizim kilo da almaya basliycam ama henüz 17 aylik dusunmuyorum. Sizlerde muhakkak bir dahiliyeye gidin kan tahlili yaptırın değerleriniz düşmüş olabilir.