Bizde de ağızda köpürcük bir iki gün oldu geçti. 29 günlüğüz. Ablamın bebekliğinde olmuş öyle doktor emdiğini sindiremiyor iki saat dolmadan emzirme demiş zamanında. Ben de ona dikkat ettim geçti çok şükür.
Ağlaması bebeklerin aylık gelişim atakları oluyor ondan kaynaklı olabilir