Nur234 benim bebeğimde aynı sorun var , reflü belirtisi dendi şuan için ilaç kullanıyoruz 1 haftadır. 46 günlüğüz bugün. 1 haftadır bu sorunumuz başladı. İlaçla biraz azaldı ama tamamen bitmedi doktorum 2 hafta bi kullan sonra gidişata bakarız dedi tükürük oluyor yoğun bi şekilde bazende sadece baloncuk baloncuk hava kabarcıkları oluyor.