Wee nin pipetlisini aldım genzine kaçırdı. Mamajoo nun normal emmeli suluğunu aldım onda da aynısı oldu. Mini biberon alıştırma bardağı olandan aldım onda da aynı hep genzine kaçırıyor. Kaşıkla verince de aynısı oluyor Bi tek biberonla iyi içiyor meme reddi yapmasından korkuyorum susuz kalmasın diye mecbur veriyorum