Julide00 Kızlar memnun kaldığınız suluk var mı 7 aylık bebek için, su alıştırma biberonu aldım e bebekten tıkanıyor normal bardaktan yine tıkanıyor sizler ne kullaniyorsunuz kızlar 💞💞
2melekannesi__ Julide00 wee baby aldım eczanelerde satılan yandan bebeğin tutması için kulplu olanlardan şimdilik memnunum
Ecemsu12 Yagmuurr bende pipetli suluk aldım ama sonradan duydum ki dis çürümesi yapıyormus bakteriden dolayı pipetliler
BebeLina Azramina tekrar tekrar deneyim bırakın önüne veya yere. Alma ihtimali çok yüksek benim kızım ilk 2-3 ay yüzüne bakmadı şimdi peşinde koşuyor:)
Sudee96 Julide00 Yo hayır bardak neden öksütsün ki Ben bir aydır kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım
Deletedmom5284 Julide00 direkt pipetli tuttu kızım alıştırma suluğunu sevmedi, wee baby aldım babyplus aldım pipetli
Arven-Perisi Deletedmom5284 benim kızımda 6 buçuk aylık lakin pipetliyi tutar mı ki daha çekmeyi bilmiyor sizce naosam?
Annenazz Julide00 benimkini öksürtüyor. Genzine su gidiyor akışına alışamadı diye düşünüyorum. Alışma bardağı kullanıyorum
Julide00 Sudee96 bizim niye öksürtüyor ki yaa tıkanıyor çoğu içisinde dinlendirerek az az vermeme rağmen 🤷
Yildiz_07 Julide00 ilk denemelerde normal biberonq alışıksa siz vermeye devam edin gözlemleyerek verin alışır zamanla
CaglaaaKerem Julide00 merhaba benim oğlumda alıştırma bardaklarında öyle öksürüyodu bilmiyorum belki su direk genzine kaçıyordu.Sonra avent pipetli suluk aldım 8 aylıkken kullanmayı öğrendi sonra hiç sorun yaşamadık.
baloglusss Julide00 Philips avent aldım ama bebeğim de tıkanıyor alışsın diye değiştirmedim hala onu kullanıyorum ama öneri isterseniz wee baby geniş ağızlı olandan çok memnun olan duydum