BebekC sizede çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede atlatırız dünden belli araştırıyorum, eskiden böyle annelere emzirmeyi birkaçgün bıraktırıp mama başlattırıyorlamış, ve geçiyormuş hemen, ama sütün kesilmesi ve meme reddi gibi problemler ortaya çıktığı için bu tedavi yöntemini günümüzde yapmıyorlar artık