Rebirth benim bebeğim de anne sütü sarıığıydı 3. Aydan sonra geçer dediler ama benimki 4. Aya kadar devam etti 4. Aydan sonra rengi açıldı. Rengi esmerdi bupday tenli oldu. Şu an 5.5 aylık yalnızca gözlerinin içinde belli belirsiz var. Başkaları yok diyor ama ben görüyorum. Sağlığına hiçbir zararı yok o yüzden emzirmeye devam. Kilo alımı iyiyse zamanla azalacaktır. Bu süre zarfında kendini üzüp yıpratma. Bebeğinin karaciğeri geliştikten sonra kendiliğinden geçecek. Başkalarının söylediklerine de kafanı takma.