Deletedmom_41 ArenAta doktor baktığı anda çocuk asabi dedi,haraketlerine bakarak.Mesela kızımın uyku düzeni iyi,Problem yok.Problem boş boş ağlamasıydı.Yani sakinleşdirmezsek ilerde daha ciddi sorunlar olur dedi ve vitaminler verdi bide bana sendrom diye bişey yok dedi!Bu yaşda mutlaka vitamin almalı bebekler,Bazen yediklerinnden yeterince vitamin almaya bilr