Kızım 2yaşa 5ay kala huysuzlaşdığını fark ettim ve artık bu huysuzluk saatlerce ağlamaya dönüşdü.Herkes sendromdur takma geçicecek dedi,Fakat böyle sendrommu olur ya ?!çocuk hergün aynı saatte saatlerce ağlıyordu.En son nörologa gittim,Ve sendrom falan boş lafmış,.beyin geliştirici şurub verdi kıızıma.Ve şimdi Çok şükür ağlama kriZleri sona erdi,Artık Konuşmaya başladı,Cümle kurmak istiyor