alparslanyy Benim bırakacak kimsem yoktu, olsa da bırakmadım. Özel hastanede doğum yaptım ve en başından doktora söyledim. Yanımda kalamazsa hastane değiştireceğim diye belirttim.
Hiç bir sorun olmadı, ilk çocuğum yanımda kaldı. Sezaryen ile doğum yaptım bende. 1 gece kaldım ben, 3 gün kalmadım. Ertesi gün taburcu oldum. Çocuklarımı alıp eve geldim.
Hatta ilk çocuğum benden önce bebeği görmüş, doktorum kucağına almış ona bebeği sevdirmiş. 🥲 Videosunu çekmişler babasıyla. Çok güzel anları var. ☺️