Hanımlar ben ikinci bebegime hamileyim. ve oğlum suan 13 aylık. ikinci bebegime ise 3 aylık hamileyim. benim sorum şu ikinci bebegime dogum yaparken oğlumu kimseye birakmak istemiyorum. yargilamayin hem özel sebeplerim var hemde sezeryan dogum yapacagim ve 3 gun hastanede kalmak gerekiyor. ben cocuguma travma yasatmak istemiyorum. anlatsam anlayabilecek bir yaşta değil. düşününce kalkip gidiyorum 3 gün yokum ve kucagimda bir bebekle geliyor olacagim.kim bilir nasıl duygu durum icerisinde olur bunu kesinlikle istemiyorum. napabilirim bana bir akil verin özel hastanede oğlumu da yanimda kalmasi icin anlayis gosterirler mi bırakacak kimsem yok desem? hastanede esim yanimda olucak o bakacak oğluma.